Jak wspominałem w ostatnim wpisie, dziś zajmiemy się, zmianą grafiki strzału. Jednak, aby wpis nie był przy krótki, zmodyfikujemy kod odpowiedzialny za wyświetlanie,
[...]
W ostatnim wpisie zajmowaliśmy się poprawieniem kodu odpowiedzialnego za wyświetlanie grafiki bohatera na ekranie. Wzorując się na napisanym przez nas, ostatnio kodzie, stworzymy
[...]
Ostatnie wpisy związane z projektem UWar dotyczyły, omówienia programu do tworzenia mapy tekstur oraz grafiki naszego bohatera. Jednak sposób w jaki oprogramowałem wczytywanie
[...]
W ostatnim czasie ukazało się kilka wpisów ściśle związanych z projektem UWar. Dlatego dziś, dla chwilowego odpoczęcia od tego tematu, wraz z Olgą
[...]
GDX TexturePacker GUI to narzędzie, które będziemy wykorzystywać do tworzenia mapy grafik, których użyjemy w dalszych pracach nad UWar. Dokładniej program ten z wielu grafik tworzy
[...]
Przyszedł czas, aby ostatecznie podsumować konkurs Daj Się Poznać, w którym brałem udział. W sobotę 17 czerwca 2017 roku, odbyła się gala finałowa
[...]
Rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko programisty będzie tematem dzisiejszego wpisu, który powstał przy współpracy z jedną z uczestniczek konkursu Daj się poznać. Zaproponowałem vevurce współpracę przy
[...]
Kilka dni temu – 5 czerwca, odbyła się deweloperska konferencja Apple, na której to jak co roku mogliśmy zobaczyć wiele ciekawostek systemowych jak również
[...]
Dziś ostatni dzień trwania konkursu Daj się poznać, dlatego postanowiłem, że zrobię małe podsumowanie tego co się wydarzyło przez ostatnie trzy miesiące. Był
[...]
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.